воскресенье, 4 ноября 2012 г.

Шось в останній час мені занадто сигналізує моя підсвідомість. Я сподіваюсь, що вона просто хоче навчити мене розуміти саму себе.

Сьогодні наснилось ще гірше, ніж раніше.
Сьогодні у моєму сні я не просто бачила як людина вмирає,
сьогодні людину вбивала я.
Вона зайняла моє місце ( у двох сенсах ,але це неважливо) і спочатку я дісно відійшла з її дороги. Але потім мене обурила моя податливість і тут розпочалось...
Мені аж не віриться: я била людину у лице! Людину! яка б вона не була! При чому мене неможливо було зупинити.
Спочатку були лише руки, а потім пішли і ноги ,коли мене намагались відтягнути.
Потім приїхілі швидка.

Після операції мене судили. І знаєте, що найцікавіше і несподіване?
Суд мене виправдав.

Як сказав Моє Щастячко: "Ух як, тебе треба стерегтись!"

Комментариев нет:

Отправить комментарий